شناسهٔ خبر: 177598 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

کمیته تخصصی همکاری مرکز تحقیقات با سازمان بنادر تشکیل می‌شود

جلسه نشست هم‌اندیشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با سازمان بنادر و دریانوردی برگزار و مقرر شد تا کمیته‌ای تخصصی به منظور تعامل و همکاری بین دو مجموعه به ‌صورت منظم و مستمر تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی معاونت مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

این نشست با حضور رییس، سرپرست معاونت تحقیقات، معاون آموزش و توسعه فناوری و سرپرست حوزه پژوهشی حمل‌ونقل  مرکز و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی  و هیات کارشناسی همراه در محل این مرکز برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز گزارشی از وظایف، ماموریت‌ها، ساختار و فعالیت‌های علمی و پژوهشی مرکز، به عنوان بازوی تحقیقاتی وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد.

در ادامه علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و کارشناسان آن مجموعه نقطه‌نظرات خود را برای همکاری و تعامل مشترک عنوان کرد.

در این جلسه ضمن بررسی موضوعات همکاری و تعامل مرکز با سازمان بنادر در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، برنامه‌ریزی، زیرساخت‌های بنادر و موارد مرتبط، مقرر شد، کمیته‌ای تخصصی به منظور تعامل و همکاری بین دو مجموعه به ‌صورت منظم و مستمر در زمینه‌های یاد شده با برگزاری جلسات منظم، تشکیل شود.